Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Ogłoszenia » Zamówienia Publiczne

05-2017 - Rekultywacja
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (23/06/2017 11:32:18)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (04/07/2017 22:48:30)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (08/08/2017 15:59:54)
04-2017 - Agregaty
 
Wykonywanie napraw bieżących, remontów i okresowych przeglądów technicznych zespołów prądotwórczych napędzanych silnikami spalinowymi zasilanych biogazem oraz agregatu prądotwórczego zasilanego olejem napędowym w roku 2017
  
 
 
7. Wykaz usług  
 
 
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (01/04/2017 15:15:17)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (01/04/2017 15:24:05)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (14/04/2017 10:55:45)
01-2017 - Ubezpieczenie
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (06/02/2017 21:25:42)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (06/02/2017 22:54:10)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (23/02/2017 15:00:30)
18-2016 Usługa polegającą na sukcesywnym odbiorze, transporcie, przetworzeniu odpadów problemowych.
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (19/12/2016 16:07:43)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (19/12/2016 16:13:52)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (25/01/2017 09:17:08)
17-2016 Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.

Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.

ZZO/ZZ-341-17/2016

 

Ogłoszenie

SIWZ

 

Załączniki do SIWZ:

1. Opis Przedmiotu Zamówienia
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu
3. Formularz oferty
4. Wzór umowy
5. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
6. Wykaz usług
7. Wykaz osób  

 

Informacje z otwarcia

 

 

 

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (01/12/2016 16:10:08)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (01/12/2016 16:10:16)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (09/12/2016 13:38:22)
16-2016 Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (18/11/2016 13:52:04)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/11/2016 16:06:11)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (01/12/2016 15:48:05)
15-2016 Dostawa pojemników
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (14/11/2016 13:33:20)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (14/11/2016 13:53:13)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (06/02/2017 17:22:49)
14-2016 - Ubezpieczenie rowerów

Zamówienie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na ubezpieczenie nowo zakupioonych rowerów

ZZO/ZZ-341-14/2016



Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (02/06/2016 11:00:16)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (02/06/2016 11:02:25)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (02/06/2016 11:02:25)
12- WR 19 12 12

 

Usługa polegająca na gospodarowaniu odpadami o kodzie 19 12 12 (inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) pochodzącymi z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017.


ZZO/ZZ-341-12 /2016


Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Aleksandra Wiertelak (24/03/2016 09:41:44)
  • zaakceptowanie treści informacji: Aleksandra Wiertelak (24/03/2016 09:42:26)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (13/04/2016 09:32:42)
11-2016 - Oczyszczalnia
Zakup i dostawę chemikaliów i materiałów eksploatacyjnych do instalacji odwróconej osmozy do oczyszczania wód odciekowych na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1

ZZO/ZZ-341-11/2016

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:
  1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
  2. Formularz ofertowy  – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp  – załącznik nr 3
  4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP  – załącznik nr 4
  5. Informacja dotycząca grupy kapitałowej – załącznik nr 5
  6. Wzór umowy  – załącznik nr 6
  7. Wykaz dostaw  – załącznik nr 7

Odpowiedzi na pytania z dnia 31 marca 2016 roku

Zmiana SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (23/03/2016 14:36:42)
  • zaakceptowanie treści informacji: Aleksandra Wiertelak (07/04/2016 11:28:23)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (18/04/2016 10:32:21)
05-2016- Agregaty
 

Wykonywanie napraw bieżących, remontów i okresowych przeglądów technicznych zespołów prądotwórczych napędzanych silnikami spalinowymi zasilanych biogazem oraz agregatu prądotwórczego zasilanego olejem napędowym w roku 2016.


ZZO/ZZ-341-05/2016

Ogłoszenie 

SIWZ

 

Załączniki do SIWZ:

1. Formularz ofertowy  – załącznik nr 1
2.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art.  44 Pzp   – załącznik nr 2
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP  – załącznik nr 3
4. Wykaz wykonanych usług
 – załącznik nr 4 a  – dla I części zadania zamówienia
 - załącznik nr 4 b   – dla II części zadania zamówienia
5. Oświadczenie o posiadaniu wiedzy technicznej oraz oprogramowaniu umożliwiającym regulację pracy zespołów prądotwórczych realizowanych przez tzw. Panel 6000 i sterownik ComAp  – załącznik nr 5
6. Wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby te posiadają uprawnienia do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji , w szczególności dla zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW  – załącznik nr 6
7. Oświadczenie o posiadaniu co najmniej 3 ekip serwisowych w pełni wyposażonych i samodzielnych, celem zapewnienie właściwego czasu reakcji, tj. przystąpienia do wykonywania usługi  – załącznik nr 7
8. oświadczenie o posiadaniu dostępnego całodobowo numeru pomocy technicznej/serwisowej, celem zgłaszania konieczności wykonania usługi jak i udzielania bieżącego wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne odbywać się będzie bez dodatkowego wynagrodzenia  załącznik nr 8
9. Informacja dotycząca grupy kapitałowej – załącznik nr 9
10. Oświadczenie o dysponowaniu własnym stanowiskiem przeznaczonym do prac remontowych silników spalinowych i prądnic, hamownię przeznaczona do kontroli pracy zespołów prądotwórczych zasilanych biogazem składowiskowym  – załącznik nr 10
11. Wzór umowy – zał. Nr 11 a  – dla I części zadania zamówienia
12. Wzór umowy – zał. Nr 11 b  – dla II części zadania zamówienia

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Magdalena Kaźmierczak (23/03/2016 13:10:41)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (23/03/2016 14:15:27)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (21/04/2016 08:24:33)
10-2016 Segregacja WR Sektor IX

Usługa segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 w zakresie sektora IX (Poznań, Stare Miasto) – zamówienia uzupełniające.

ZZO/ZZ-341-10/2016 

Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia  

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Aleksandra Wiertelak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Aleksandra Wiertelak (15/03/2016 12:22:38)
  • zaakceptowanie treści informacji: Aleksandra Wiertelak (15/03/2016 12:26:48)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (04/04/2016 10:22:12)
09-2016 Segregacja WR sektor IV

Usługa segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 w zakresie sektora IV(Poznań, Nowe Miasto, Północ) – zamówienia uzupełniające.

ZZO/ZZ-341-09/2016

 Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia    

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Aleksandra Wiertelak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Aleksandra Wiertelak (15/03/2016 12:06:03)
  • zaakceptowanie treści informacji: Aleksandra Wiertelak (15/03/2016 12:10:46)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (04/04/2016 10:25:49)
08-2016 Segregacja WR Sektor II

Usługa segregacji ( sortowania ) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017 w zakresie sektora II ( Poznań, Jeżyce ) - zamówienie uzupełniające.

ZZO/ZZ-341-08/2016 

Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia  

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Aleksandra Wiertelak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Aleksandra Wiertelak (15/03/2016 11:51:06)
  • zaakceptowanie treści informacji: Aleksandra Wiertelak (15/03/2016 11:57:51)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (04/04/2016 10:16:52)
07-2016 - Pojemniki Bio
06-2016 Ubezpieczenie WR
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Aleksandra Wiertelak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Aleksandra Wiertelak (04/03/2016 13:17:02)
  • zaakceptowanie treści informacji: Aleksandra Wiertelak (04/03/2016 13:19:13)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (11/03/2016 10:05:38)
02-2016 - Ubezpieczenie 2016
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Magdalena Kaźmierczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (12/02/2016 14:19:42)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (12/02/2016 14:20:05)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Magdalena Kaźmierczak (10/03/2016 10:51:01)
04-2016 - Segregacja WR Sektor IX

Usługi segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017w zakresie sektora IX (Poznań, Stare Miasto) 

ZZO/ZZ-341-04/2016

Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (11/02/2016 13:04:50)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (11/02/2016 13:05:15)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (17/03/2016 11:05:19)
03-2016 - Segregacja WR Sektor IV

Usługi segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017w zakresie sektora IV (Poznań, Nowe Miasto, Północ).

ZZO/ZZ-341-03/2016

Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (11/02/2016 13:01:29)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (11/02/2016 13:05:11)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Aleksandra Wiertelak (17/03/2016 11:00:36)
01-2016 - Segregacja trzy sektory

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 – Sektor I (Poznań, Grunwald), Sektor II (Poznań, Jeżyce), Sektor IV (Poznań, Nowe Miasto, Południe).

ZZO/ZZ-341-01/2016

Ogłoszenie 

SIWZ

 

Załączniki do SIWZ:

1.      Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.1 (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór raportu z wykonania umowy – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2.      Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3a

4.      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 3b

5.      Wzór umowy – załącznik nr 4

6.      Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

7.      Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8.      Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 7a

9.      Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 7b

 Unieważnienie postępowania

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Magdalena Kaźmierczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (28/01/2016 13:49:06)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (28/01/2016 13:58:04)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Michał Daniszkowicz (10/02/2016 09:59:28)
29-2015 - Ciągniki

Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych ciągników rolniczych wraz z przyczepami należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie.

ZZO/ZZ-341-29/2015

Ogłoszenie

SIWZ 

Załączniki do SIWZ:

1.       Oświadczenie o dysponowaniu specjalistycznym sprzętem- załącznik nr 1

2.       Oświadczenie o dysponowaniu serwisem – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4

5.       Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 5

6.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik  nr 6

7.       Wzór umowy – Załącznik nr 7

8.       Formularz ofertowy – załącznik nr 8

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (10/12/2015 15:58:56)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (10/12/2015 16:04:31)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (01/02/2016 13:11:58)
28-2015 - Sortowanie 2016 XVIII

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 – Sektor XVIII (Czerwonak) wraz z gospodarowaniem odpadami powstałymi w rezultacie sortowania.

 

ZZO/ZZ-341-28/2015

 

Ogłoszenie

SIWZ

 

 Załączniki do SIWZ:

1.Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.1 (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór raportu z wykonania umowy – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2.Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3a

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 3b

5. Wzór umowy – załącznik nr 4

6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

7. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8. Oświadczenia ww. podmiotów potwierdzające przeprowadzenie procesu gospodarowania przekazanymi odpadami - załącznik nr 7

9. Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 8a

10. Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 8b

Sprostowanie treści ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianach SIWZ i ogłoszenia

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 14:09:49)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 15:37:29)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/03/2016 08:45:59)
27-2015 - Sortowanie 2016 XVII

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 – Sektor XVII (Czerwonak - Koziegłowy) wraz z gospodarowaniem odpadami powstałymi w rezultacie sortowania.

 

ZZO/ZZ-341-27/2015

 

Ogłoszenie

SIWZ

 

 Załączniki do SIWZ:

1.Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.1 (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór raportu z wykonania umowy – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2.Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3a

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 3b

5. Wzór umowy – załącznik nr 4

6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

7. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8. Oświadczenia ww. podmiotów potwierdzające przeprowadzenie procesu gospodarowania przekazanymi odpadami - załącznik nr 7

9. Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 8a

10. Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 8b

Sprostowanie treści ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianach SIWZ i ogłoszenia

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 14:08:47)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 15:26:30)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/03/2016 09:42:19)
26-2015 - Sortowanie 2016 XVI

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 – Sektor XVI (Murowana Goślina) wraz z gospodarowaniem odpadami powstałymi w rezultacie sortowania.

 

ZZO/ZZ-341-26/2015

 

Ogłoszenie

SIWZ

 

 Załączniki do SIWZ:

1.Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.1 (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór raportu z wykonania umowy – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3a

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 3b

5. Wzór umowy – załącznik nr 4

6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

7. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8. Oświadczenia ww. podmiotów potwierdzające przeprowadzenie procesu gospodarowania przekazanymi odpadami - załącznik nr 7

9. Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 8a  

10. Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 8b

 

Sprostowanie treści ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianach SIWZ i ogłoszenia

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 14:07:11)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 15:13:56)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/03/2016 10:04:08)
25-2015 - Sortowanie 2016 XV

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 – Sektor XV (Murowana Goślina Spółdzielnia) wraz z gospodarowaniem odpadami powstałymi w rezultacie sortowania.

ZZO/ZZ-341-25/2015

Ogłoszenie

SIWZ

 Załączniki do SIWZ:

1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.1 (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór raportu z wykonania umowy – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3a

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 3b

5. Wzór umowy – załącznik nr 4

6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

7. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8. Oświadczenia ww. podmiotów potwierdzające przeprowadzenie procesu gospodarowania przekazanymi odpadami - załącznik nr 7

9. Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 8a

10. Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 8b

Sprostowanie treści ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianach SIWZ i ogłoszenia

Nowa wersja załącznika nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy

Nowa wersja załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

Ujednolicona wersja SIWZ

Ujednolicona wersja załącznika nr 4 do SIWZ - wzór umowy

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30 listopada 2015 roku.

 Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 13:30:00)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 14:50:07)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/03/2016 10:45:06)
24-2015 - Sortowanie 2016 XIII

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017 – Sektor XIII (Oborniki) wraz z gospodarowaniem odpadami powstałymi w rezultacie sortowania.

ZZO/ZZ-341-24/2015

Ogłoszenie

SIWZ

 Załączniki do SIWZ:

1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.1 (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór raportu z wykonania umowy – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3a

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 3b

5. Wzór umowy – załącznik nr 4

6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

7. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8. Oświadczenia ww. podmiotów potwierdzające przeprowadzenie procesu gospodarowania przekazanymi odpadami - załącznik nr 7

9. Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 8a

10.  Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 8b

Sprostowanie treści ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianach SIWZ i ogłoszenia

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 12:47:20)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/11/2015 12:59:18)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/03/2016 11:56:55)
23-2015 - zagospodarowanie 19 12 12 - 2016

Usługę polegającą na gospodarowaniu odpadami o kodzie 19 12 12 (inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) pochodzącymi z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017.

ZZO/ZZ-341-23/2015

Ogłoszenie

SIWZ 

 

 Załączniki do SIWZ:

1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 4

5. Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 5

6. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7. Wzór umowy –załącznik nr 7

8. Oświadczenie o posiadaniu środków transportu – załącznik nr 8

9. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do tytułu prawnego do instalacji  – załącznik nr 9

10. Wzór oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami - załącznik nr 10a

11. Wzór Oświadczenie Instalacji, do której Wykonawca przekazał odpady, potwierdzające wykonanie procesu gospodarowania (odzysk i/lub unieszkodliwianie) odpadami – załącznik nr 10b

12. Wykaz miejsc odbioru odpadów o kodzie 19 12 12 – załącznik nr 11.

Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (17/11/2015 11:37:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (17/11/2015 15:28:13)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/03/2016 13:43:14)
22-2015 - Niebezpieczne 2016

Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie/ poddanie odzyskowi lub przekazanie do unieszkodliwiania/odzysku odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych z terenu Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, do których zalicza się Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych „Gratowisko” w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r., nr 284, oraz z Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych „Gratowisko” w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12, w ilości do 150.000 kg w 2016 roku.

ZZO/ZZ-341-22/2015

 

Ogłoszenie

SIWZ

 Załączniki do SIWZ:

1.     Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.     Szczegółowy wykaz odpadów – załącznik nr 2

3.     Wzór formularza oferty  - załącznik nr 3

4.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44Pzp załącznik – załącznik nr 4

5.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 5

6.     Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7.     Wykaz osób wraz z oświadczeniem – załącznik nr 7

8.     Wykaz środków transportu – załącznik nr 8

9.     Wykaz wykonanych usług– załącznik nr 9

10. Wzór umowy – załącznik nr 10

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Odpowiedzi na pytania z dnia 17 listopada 2015 roku

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Szczegółowy wykaz odpadów

Nowa wersja załącznika nr 3 do SIWZ - Wzór formularza oferty

 

Odpowiedzi na pytanie z dnia 3 grudnia 2015 roku

Zmiana SIWZ

Nowa wersja załącznika nr 3 do SIWZ - Wzór Formularza Oferty

Ogłsozenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (12/11/2015 08:18:08)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (12/11/2015 11:12:16)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (03/02/2016 12:54:31)
21-2015 - Dostawa paliwa

Dostawę wraz z transportem oleju napędowego w ilości do 660 000,00 litrów w latach 2016-2018

ZZO/ZZ-341-21/2015

Ogłoszenie

SIWZ

 Załączniki do SIWZ:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 3

4.       Wykaz wykonanych dostaw – załącznik nr 4

5.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik  nr 5

6.       Wzór umowy – załącznik nr 6

Odpowiedzi na pytania do SIWZ

Nowa wersja załącznika nr 6 do SIWZ - Wzór Umowy

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (12/11/2015 07:17:23)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (12/11/2015 07:25:39)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (05/01/2016 09:39:18)
20-2015 - Ochrona

Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.

ZZO/ZZ-341-20/2015

Ogłoszenie

SIWZ

 Załączniki do SIWZ:

1.       Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.       Formularz ofertowy - załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik  – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4

5.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 5

6.       Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 6

7.       Wykaz osób – załącznik nr 7

8.       Wzór umowy – załącznik nr 8

9.      Oświadczenie o oddziale prewencji – załącznik nr 9

Odpowiedzi na pytania

Nowa wersja załącznika nr 9 do SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (04/11/2015 11:55:58)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (04/11/2015 13:29:55)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (25/01/2016 14:19:17)
19-2015 - Zielone - instalacja

Usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 – kompostowanie w ilości 2300 Mg.

ZZO/ZZ-341-19/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

 

 1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 4

5. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 5

6. Wzór umowy –załączniki nr 6.1 i 6.2

6.1 Wzór umowy dla części I (zadania) Zamówienia;

6.2. Wzór umowy dla części II (zadania) Zamówienia;

7. Oświadczenie o kompostowni – załącznik nr 7

8. Oświadczenie o posiadaniu środków transportu – załącznik nr 8

9. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku „Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego”, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej – załącznik nr 9

10. Wzór oświadczenia że partia odpadów dostarczona w poprzednim miesiącu została poddana procesowi odzysku - załącznik nr 10

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (30/10/2015 10:38:23)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (30/10/2015 10:39:14)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (18/01/2016 13:41:52)
18-2015 - Zielone os. fizyczna

Usługę polegającą na zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3, a w tym kompostowanie oraz transport części ww. odpadów, w ilości 3450 Mg

ZZO/ZZ-341-18/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3

4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 4

5. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 5

6. Wzór umowy –załączniki nr 6.1 – 6.2

6.1 Wzór umowy dla części I-II (zadania) Zamówienia;

6.2. Wzór umowy dla części III  (zadania) Zamówienia;

7. Oświadczenie o posiadaniu środków transportu – załącznik nr 7

8. Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do nieruchomości, na której nastąpi realizacja powierzonego zadania w zakresie kompostowania odpadów ulegających biodegradacji (20 02 01) - załącznik nr 8

9. Wzór oświadczenia że partia odpadów dostarczona w poprzednim miesiącu została poddana procesowi odzysku - załącznik nr 9

10. Oświadczenie, iż Wykonawca jest osobą fizyczną lub jednostką organizacyjną niebędącą przedsiębiorcą – załącznik nr 10

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (29/10/2015 10:22:41)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (29/10/2015 10:23:47)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (12/11/2015 11:04:56)
17-2015 - Segregacja

Usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017.

ZZO/ZZ-341-17/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do ogłoszenia

1.       Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

1.1. Podział zamówienia na części (zadania) zamówienia– Zał. 1.1. (jest to załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.2 Wzór Miesięcznego raportu – Zał. 1.2 (jest to załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.3 Wzór Kwartalnego raportu – Zał. 1.3 (jest to załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia)

1.4 Wzór Rocznego raportu – Zał. 1.4 (jest to załącznik nr 4 do Opisu przedmiotu zamówienia)

2.       Formularz cenowy - załącznik nr 2

3.       Formularz ofertowy – załącznik nr 3

4.       Wzór umowy – załącznik nr 4

5.     Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

6.     Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7.     Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 7a

8.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 7b

Pozostałe załączniki do umowy:

Wykaz Operatorów oraz informacja o sektorach, z których Operatorzy odbierają i transportują odpady - załącznik nr 4

 

Odpowiedzi na pytania z dnia 23 września 2015

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (17/09/2015 12:58:47)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (17/09/2015 13:06:54)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (16/10/2015 12:49:09)
16-2015 - Dostawa i montaż kompaktora
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (26/08/2015 13:16:55)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (26/08/2015 13:28:51)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (19/11/2015 13:13:35)
15-2015 - Zielone luzem

Usługę polegającą na transporcie i zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 – kompostowanie w ilości nie mniejszej niż 2000 Mg i nie większej niż  4.000 Mg.

ZZO/ZZ-341-15/2015

Ogłoszenie 

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.  Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.     Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3

4.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 4

5.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 5

6.       Wzór umowy –załącznik nr 6  – wzór umowy dla każdej części(zadania) zamówienia

7.       Oświadczenie o posiadaniu środków transportu – załącznik nr 7

8.       Oświadczenie o kompostowni – załącznik nr 8

9.       Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku „Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego”, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej – załącznik nr 9

10.    Wzór oświadczenia że partia odpadów dostarczona w poprzednim miesiącu została poddana procesowi odzysku R3 - załącznik nr 10

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianie terminu składania ofert

 

Zmiana SIWZ z dnia 21 sierpnia 2015 roku

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o zmianie SIWZ

Załącznik nr 1 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Nowa wersja załącznika nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy

Załącznik nr 3 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Załącznik nr 6.1 do SIWZ - Wzór umowy dla części I (zadania) Zamówienia

Załącznik nr 4 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Załącznik nr 6.2 do SIWZ - Wzór umowy dla części II (zadania) Zamówienia

Załącznik nr 5 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Załącznik nr 6.3 do SIWZ - Wzór umowy dla części III i IV (zadania) Zamówienia

Załącznik nr 6 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Nowa wersja załącznika nr 10 do SIWZ - Wzór oświadczenia że partia odpadów dostarczona w poprzednim miesiącu została poddana procesowi odzysku

Załącznik nr 7 do Informacji o zmienie ogłoszenia, tj. Załącznik nr 11 do SIWZ - Oświadczenie, iż Wykonawca jest osobą fizyczną lub jednostką organizacyjną niebędącą przedsiębiorcą

 Ponadto, Ujednolicona wersja SIWZ

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (13/08/2015 12:58:29)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (13/08/2015 14:10:43)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (11/09/2015 10:57:48)
14-2015 - zagospodarowanie 19 12 12

Usługę polegającą na gospodarowaniu odpadami o kodzie 19 12 12 (inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 ) pochodzącymi z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017, w ilości nie większej niż
60 000 Mg.

ZZO/ZZ-341-14/2015

Ogłoszenie 

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.        Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.        Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.     Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3

4.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 4

5.     Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 5

6.     Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7.     Wzór umowy –załącznik nr 7

8.     Oświadczenie o posiadaniu środków transportu – załącznik nr 8

9.     Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do tytułu prawnego do instalacji  – załącznik nr 9

10. Wzór oświadczenia, że partia odpadów dostarczona w poprzednim miesiącu została poddana przetworzeniu (odzyskowi i/lub unieszkodliwieniu) - załącznik nr 10

 

Sprostowanie zapisów SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dotyczącego sprostowania SIWZ

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłsozenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (03/08/2015 12:01:28)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (03/08/2015 12:03:07)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (03/11/2015 09:56:44)
13-2015 - dostawa betonowych bloczków

Dostawa bloków betonowych wraz ze zmontowaniem ściany oporowej i trzech boksów na terenie składowiska odpadów w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1.

ZZO/ZZ-341-13/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.              Opis przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1

2.              Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzpzałącznik  – załącznik nr 3

4.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4

5.     Wykaz wykonanych dostaw– załącznik nr 5

6.     Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7.              Wzór umowy – załącznik nr 7

8.              Rysunki nr 1-3 – załączniki nr 8-10

 

Odpowiedzi na pytania z dnia 06 sierpnia 2015 roku

Ujednolicona treść załącznika nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw

Ujednolicona treść SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (30/07/2015 13:45:44)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (30/07/2015 14:11:28)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (17/11/2015 13:31:37)
12-2015 - Dostawa i montaż kompaktora
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (16/07/2015 15:25:01)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (16/07/2015 15:31:34)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (13/08/2015 15:04:02)
10-2015 - Serwis ładowarek 2 ed

Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych  ładowarki należącej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie

ZZO/ZZ-341-10/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.      Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1

2.      Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik nr 3

4.      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4

5.      Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 5

6.      Informacja dotycząca grupy kapitałowej – załącznik  nr 6

7.      Wzór umowy  – załącznik nr 7

8.       Wykaz osób – załącznik nr 8

 Wybór najkorzystniejszej oferty

Ogłsozenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (06/07/2015 08:46:45)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (06/07/2015 09:02:44)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (03/11/2015 09:58:38)
09-2015 - Zielone
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (11/06/2015 12:52:43)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (11/06/2015 14:27:03)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (19/06/2015 09:59:58)
08-2015 - Remont elewacji

Remont elewacji istniejących budynków elektrociepłowni i trafostacji na terenie składowiska odpadów w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1

ZZO/ZZ-341-08/2015 

 

 

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:  

1.       Formularz ofertowy - załącznik nr 1

2.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp –  załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 3

4.       Wzór wykazu wykonanych robót – załącznik nr 4

5.       Wzór wykazu osób – załącznik nr 5

6.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7.       Wzór umowy – załącznik nr 7

8.       Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8

9.       Opracowanie Wykonawcze  - załącznik nr 9

Tekst

Plany

10.  Przedmiar – załącznik nr 10

Przedmiar w formacie pdf

Przedmiar w formacie ath (plik ath znajduje się w pliku zip, po pobraniu pliku należy go rozpakować)

 

Odpowiedzi na pytania z dnia 18.06.2015 roku

 

Odpowiedzi na pytania z dnia 25.05.2015 roku

 

Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

W związku z uchylaniem się od podpisania umowy przez jednego z Wykonawców informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (11/06/2015 12:47:53)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (11/06/2015 14:26:52)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (13/10/2015 15:04:07)
07-2015 - Zielone

Usługa polegającą na transporcie i zagospodarowaniu odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, poprzez proces odzysku R3 – kompostowanie w ilości nie mniejszej niż 1500 Mg i nie większej niż  6.000 Mg.

 

ZZO/ZZ-341-07/2015

 

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.  Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2.     Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 3

4.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 4

5.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 5

6.       Wzór umowy –załącznik nr 6  – wzór umowy dla każdej części(zadania) zamówienia

7.       Oświadczenie o posiadaniu środków transportu – załącznik nr 7

8.       Oświadczenie o kompostowni – załącznik nr 8

9.       Oświadczenie o posiadaniu tytułu prawnego do instalacji wpisanej w załączniku nr 2 do uchwały Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku „Regionalne Instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych w poszczególnych regionach gospodarki odpadami komunalnymi województwa wielkopolskiego”, posiadającej status instalacji regionalnej lub zastępczej – załącznik nr 9.

10.       Wzór oświadczenia że partia odpadów dostarczona w poprzednim miesiącu została poddana procesowi odzysku R3, - załącznik nr 10

Ogłoszenie z dnia 08.06.2015 o zmianie ogłoszenia

Odpowiedzi na pytania

Unieważnienie postępowania

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (02/06/2015 14:04:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (02/06/2015 15:12:51)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (11/06/2015 12:43:09)
06-2016 - Powtórzenie Serwis maszyn

Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów technicznych maszyny należącej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie w latach 2015-2017

ZZO/ZZ-341-06/2015

 Ogłoszenie 

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.       Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr.1

2.       Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4

5.       Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 5

6.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik  nr 6

7.       Wzór umowy – załącznik nr 7

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (24/03/2015 16:38:56)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (24/03/2015 16:47:16)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (14/05/2015 08:22:44)
05-2015 - Budowa Kwatery S1

Budowa kwatery S1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie składowiska odpadów w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1

ZZO/ZZ-341-05/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.      Formularz ofertowy - załącznik nr 1

2.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik  – załącznik nr 2

3.      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 3

4.      Wzór wykazu wykonanych robót – załącznik nr 4

5.      Wzór wykazu osób – załącznik nr 5

6.      Wzór oświadczenia o średniorocznym zatrudnieniu – załącznik 5a

7.      Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

8.      Wzór umowy – załącznik nr 7

9.      Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8:

Wersja w postaci pliku pdf

Wersja w postaci pliku zip

10.  Dokumentacja projektowa  - załącznik nr 9

11.  Przedmiar – załącznik nr 10

 

Sprostowanie zapisów w SIWZ i Załączniku nr 7 do umowy

Nowa (ujednolicona) wersja SIWZ

Nowa (ujednolicona) wersja Załącznika nr 7 do SIWZ - Wzoru Umowy

 

 

Odpowiedzi na pytania

Nowa wersja (ujednolicona) SIWZ

Nowa wersja (ujednoliczona) Załacznika nr 1

Nowa wersja (ujednoliczona) Załącznika nr 4

Poprawiona wersja załącznika nr 10

Dokumenacja geologicznoo-inżynierska

Dokumentacja hydrogeologiczna

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 Ogtłoszenie o zawarciu umowy

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (11/03/2015 14:24:43)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (11/03/2015 14:46:43)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (18/05/2015 08:43:13)
04-2015 - Serwin ładowarek

Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych wraz z czynnościami konserwacyjnymi ładowarek należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie

ZZO/ZZ-341-04/2015

Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.      Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr.1

2.      Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik nr 3

4.      Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4

5.      Wykaz wykonanych usług

a.       dla I  części  – zał. nr 5a)

b.       dla II części – zał. nr 5b)

6.      Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik  nr 6

7.      Wzór umowy  – załącznik nr 7

8.       Wykaz osób – załącznik nr 8

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (25/02/2015 16:00:26)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (25/02/2015 16:02:06)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (05/05/2015 14:01:23)
03-2015 - Ubezpieczenie
Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu

sp.  z o. o.

ZZO/ZZ-341-03/2015

Ogłoszenie 

SIWZ wraz z załącznikami

Odpowiedzi na pytania do SIWZ z dnia 13 luty 2015 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w BZP

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zawarciu umowy 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (10/02/2015 14:26:35)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (10/02/2015 14:28:57)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (10/04/2015 11:41:16)
Powrórzony Wykonywanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych samochodów ciężarowych
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Łukasz Strzeżyński
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (21/05/2014 09:59:42)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (21/05/2014 11:37:24)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (09/06/2014 09:14:16)
02-2015 - Serwin maszyn 2015

Wykonywanie napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych maszyn należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o., na Składowisku Odpadów m. Poznania w Suchym Lesie w latach 2015-2017

ZZO/ZZ-341-02/2015

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.       Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1

2.       Formularz ofertowy – załącznik nr 2 

3.       Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 4  

5.       Wykaz wykonanych usług

a.       dla I  części  – załącznik nr 5a)

b.       dla II części – załącznik nr 5b)

c.        dla III części – załącznik nr 5c)

d.       dla IV części – załącznik nr 5d)

e.        dla V części – załącznik nr 5e)

f.        dla VI części – załącznik nr 5f)

g.       dla VII  części  – załącznik nr 5g)

6.       Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik  nr 6

7.       Wzór umowy:

a.       załącznik nr 7a (dla części (zadania) zamówienia I – VI)

b.      załącznik 7b (dla VII części (zadania) zamówienia)    

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (23/01/2015 11:39:58)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (23/01/2015 13:27:55)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (18/03/2015 10:56:20)
Dostawa kontenerów
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Magdalena Kaźmierczak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Magdalena Kaźmierczak (30/04/2014 13:19:50)
  • zaakceptowanie treści informacji: Magdalena Kaźmierczak (30/04/2014 13:27:48)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Magdalena Kaźmierczak (13/06/2014 17:46:58)
28-2014 - niebezpieczne 2015

Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie lub poddawaniu odzyskowi do unieszkodliwiania odpadów problemowych, w tym niebezpiecznych z terenu Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, do których zalicza się Składowisko Odpadów miasta Poznania w Suchym Lesie, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych „Gratowisko” w Poznaniu przy ul. 28 czerwca 1956 r., nr 284, oraz z Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych
„Gratowisko” w Poznaniu przy ul. Wrzesińskiej 12, w ilości do 150.000 kg w 2015 roku.

ZZO/ZZ-341-28/2014

SIWZ

Ogłoszenie BZP 

1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
2. Szczegółowy wykaz odpadów – załącznik nr 2
3. Wzór formularza oferty  - załącznik nr 3
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp załącznik  – załącznik nr 4
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 5
6. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6

7. Wykaz osób wraz z oświadczeniem – załącznik nr 7
8. Wykaz środków transportu – załącznik nr 8
9. Wykaz wykonanych usług– załącznik nr 9

10. Wzór umowy - załącznik nr 10 

Odpowiedzi na pytania z dnia 15.12.2014 r.

Ujednolicona wersja Załacznika nr 3 do SIWZ - Wzór formularza oferty

Ujednolicona wersja Załącznika nr 10 do SIWZ - Wzór umowy

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Uzasadnienei odrzucenia oferty nr 1

 Ogłoszenie o zawarciu umowy

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (10/12/2014 12:51:23)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (11/12/2014 15:28:28)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (13/01/2015 08:39:08)
Powtórzony pretarg na Ochronę obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (24/11/2014 16:11:39)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (24/11/2014 16:15:26)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (22/12/2014 17:46:51)
Wykonywanie dostawy wraz z instalacją kompletnej zwolnicy prawej do Spycharki Komatsu D85 EX 15-EO i naprawa spycharki
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (21/11/2014 15:28:15)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (21/11/2014 15:38:04)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (22/12/2014 17:19:30)
Ochrona obiektów należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (07/11/2014 14:25:20)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (07/11/2014 14:25:32)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (12/12/2014 13:23:40)
Sortowanie

Przetarg nieograniczony na usługę segregacji (sortowania) strumienia zmieszanych odpadów komunalnych pochodzących z Regionu II Województwa Wielkopolskiego określonego w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012 – 2017.

ZZO/ZZ-341-23/2014

Ogłoszenie

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1.       Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

Podział zamówienia na części (zadania) zamówienia – Zał. nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia

Wzór Miesięcznego raportu – Zał. nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia

Wzór Kwartalnego raportu – Zał. nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia

Wzór Rocznego raportu – Zał. nr 4 do Opisu przedmiotu zamówienia

2.       Formularz cenowy - załącznik nr 2 

3.       Formularz ofertowy – załącznik nr 3 

4.       Wzór umowy – załącznik nr 4 

5.     Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 5

6.     Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 6 

7.     Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp – załącznik 7a

8.     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik 7b

Pozostałe załączniki do umowy:

Wykaz Operatorów oraz informacja o sektorach, z których Operatorzy odbierają i transportują odpady - załącznik nr 4

Odpowiedź na pytanie z dnia 05 listopada 2014 r.

Opublikowana zmiana ogłsozenia

Odpowiedź na pytania z dnia 12 listopada 2014 r.

Nowa wersja załącznika nr 1.1 do SIWZ (załącznika nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia - Podział zamówienia na części (zadania) zamówienia - załącznik nr 1 do odpowiedzi na pytania z dnia 12 listopada 2014 r

Nowa wersja załącznika nr 2 do SIWZ - załącznik nr 2 do odpowiedzi na pytania z dnia 12 listopada 2014 r

Ujednolicony tekst SIWZ (w związku ze zmianami wprowadzonym dnia 18 listopada 2014 r.

Ujednolicony tekst Załącznika nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia

Ujednoliczny tekst Załącznika nr 4 do SIWZ - Wzoru Umowy (w związku ze zmianami wprowadzonymi w dniu 6 listopada 2014 r i 18 listopada 2014 r.)

Opublikowana zmiana ogłoszenia związana ze zmianą SIWZ z dnia 18 listopada 2014 r.

 

Odpowiedzi na pytania zadne w dniu 19 listopada 2014 roku

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (28/10/2014 12:41:46)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (28/10/2014 12:43:48)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (07/01/2015 07:27:26)
Remont elewacji ver 2 ed 1
Remont garażu
Remont elewacji
Kontrakt 2 Ładowarki i kontenery
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (09/07/2014 13:32:06)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (14/07/2014 07:34:48)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (20/10/2014 14:07:51)
Kontrakt 1 - Biogazownia

Kontrakt nr 1

„Projektowanie i budowa instalacji do odzysku odpadów biodegradowalnych zlokalizowanej w Poznaniu”

 

ZZO/ZZ-341-15/2014

 

Ogłoszenie

Instrukcja dla Wykonawców 

Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego   

Opis przedmiotu zamówienia 

Załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia:

Zał. Nr 1. - Wypis i wyrys z ewidencji gruntów (działka nr ewid. 245/54 ark. 37, Obr. Morasko) 

Wypis

Wyrys 

Zał. Nr 2. - Decyzja znak OS.V/7684-79/10 o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 21.05.2010 wydana przez Prezydenta Miasta Poznania

Zał. Nr 3. - Decyzja nr 133/2010 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 15.07.2010- Poznań wydana przez Prezydenta Miasta Poznania

Zał. Nr 4. - EKOGEO - Opinia geotechniczna określająca przydatność gruntów dla potrzeb budownictwa w rejonie projektowanej instalacji odzysku odpadów biodegradowalnych. Wargowo 2013  

Zał. Nr 5. – Warunki przyłączenia do sieci ENEA Operator Sp. z o.o.

Zał. Nr 6. – Mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych (Załącznik nr 6 został spakowany do formatu *.zip, ponad to Zamawiający zamieszcza plik w formacie *.pdf)

Mapa w formacie *.zip Mapa w formacie *.pdf

Załączniki do umowy:

Wzór Harmonogramu

Warunki Ubezpieczenia

Wzór Karty Gwarancyjnej

 

 Odpowiedzi na pytania

Poniżej załączam ujednolicone wersje zmienionych dokumentów:

1. Opis Przedmiotu zamówienia

2. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

3. Załącznik nr 4 do Wzoru Umowy - Warunki Ubezpieczenia

Ogłoszenie informujące o zmianie terminu składania ofert na 31 lipca 2014

 

Odpowiedzi na pytania z dnia 25 lipca 2014 r.

 Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert na 04 sierpnia 2014

 

Sprostowanie zapisów w Projekcie umowy

Ujednolicony tekst Projektu umowy

 

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (16/06/2014 11:38:28)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (18/06/2014 13:43:34)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (20/10/2014 13:45:58)
Powrórzony przetarg na wykonanie napraw bieżących i okresowych przeglądów serwisowych samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t d.m.c.
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem instalacji odwróconej osmozy do oczyszczania wód odciekowych na składowisku odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie

Przetarg nieograniczony na dostawę wraz z montażem i uruchomieniem instalacji odwróconej osmozy do oczyszczania wód odciekowych na składowisku odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie

ZZO/ZZ-341-14/2014 

 

Ogłoszenie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia

Załącznik nr 2 -Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 -Oświadczenie z art. 22 i 44 PZP

Załącznik nr 4 - Oświadczenie z art. 24 PZP

Załącznik nr 5 - Wzór wykazu wykonanych usług

Załącznik nr 6 - Oświadczenie o posiadaniu numeru pomocy serwisowej

Załącznik nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej

Załącznik nr 8 - Wzór Umowy

Załącznik nr 9 - Wymiary budynku

Załącznik nr 10 - Badania odcieku składowiskowego

Załącznik nr 11 -parametry odcieku z instalacji stabilizacji

Załącznik nr 12 - Wykaz Parametrów do archiwizacji

Załącznik nr 13 - Parametry odcieku   

 

Odpowiedzi na Pytania z dnia 9 i 10 czerwca 2014 r.

Załącznik do odpowiedzi na pytania z dnia 9 i 10 czerwca 2014 r. (rysunek przekroju budynku oczyszczalni)

 

Odpowiedź na Pytanie z dnia 18 czerwca 2014 r.

 

Informacja o zmianie Załącznika nr 1 - Szczegółówy Opis Przedmiotu Zamówienia i Wykazu nr 8 - Wzór Umowy

Załącznik nr 1 - Szczegółówy Opis Przedmiotu Zamówienia - tekst ujednolicony

Załącznik nr 8 - Wzór Umowy - tekst ujednolicony

 

Odpowiedź na Pytania z dnia  25 i 26 czerwca 2014 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (05/06/2014 09:58:48)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (05/06/2014 11:36:19)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (29/12/2014 09:19:31)
01-2015 - Serwis agregatów

Wykonywanie napraw bieżących, remontów i okresowych przeglądów technicznych zespołów prądotwórczych napędzanych silnikami spalinowymi zasilanych biogazem składowiskowym oraz agregatu prądotwórczego zasilanego olejem napędowym

ZZO/ZZ-341-01/2015

Ogłoszenie BZP

SIWZ

Załączniki do SIWZ:

1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 i art. 44 Pzp załącznik  – załącznik nr 2
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 PZP – załącznik nr 3
4. Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 4
5. Oświadczenie o posiadaniu posiadaniu wiedzy technicznej oraz oprogramowaniu umożliwiającym regulację pracy zespołów prądotwórczych realizowanych przez tzw. Panel 6000 i sterownik ComAp – załącznik nr 5
6. Wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby te posiadają uprawnienia do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji , w szczególności dla zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW – załącznik nr 6
7. Oświadczenie o posiadaniu co najmniej 3 ekip serwisowych w pełni wyposażonych i samodzielnych, celem zapewnienie właściwego czasu reakcji, tj. przystąpienia do wykonywania usługi – załącznik nr 7
8. oświadczenie o posiadaniu dostępnego całodobowo numeru pomocy technicznej/serwisowej, celem zgłaszania konieczności wykonania usługi jak i udzielania bieżącego wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne odbywać się będzie bez dodatkowego wynagrodzenia załącznik nr 8
9. Informacja dotycząca grupy kapitałowej– załącznik nr 9
10. Wzór umowy – załącznik nr 10
11. Oświadczenie o dysponowaniu własnym stanowiskiem przeznaczonym do prac remontowych silników spalinowych i prądnic, hamownię przeznaczona do kontroli pracy zespołów prądotwórczych zasilanych biogazem składowiskowym – załącznik nr 11

Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Łukasz Strzeżyński (20/01/2015 15:35:08)
  • zaakceptowanie treści informacji: Łukasz Strzeżyński (20/01/2015 15:47:35)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Łukasz Strzeżyński (02/03/2015 09:27:38)